2 Mart 2012

2012 baharına merhaba

Uzun bir aradan sonra Merhaba.

Ne zaman bir dijital fotoğraf çekmek istesem makinanın pili bitikti. Her defasında şarj ettim ama , gerktiğinde işime yaramadı.

Bu sene Torbalı dayım. Kabacakır mevkiinde çam için koyduğum yerde çakıldım kaldım.Yazın serin olur,arı yanmaz diye seçtiğim yerde kışladım.  184 arı 2 zaiyatla 10 çuval şekerle  mart ın 2 sini buldu. Hem de 40 yılın en soğuk yılında  Kuzey rüzgarını alan  serin bir yerde duran bu arıların çoğu polen tuzaklı,bir kızmını kendim polen tuzaklı yaptığım için kovanı açtığımda kovanın  içinden toprağı görebiliyorum. Yani rutubet sorunu yok :)

Bu sene 50 kadar plastik taban aldım apimaye den Polen toplamayı deneyeceğim.

Herkese selamlar sayğılar.

 Tüm arıcılarımıza bereketli bir yıl dilerim.

Hiç yorum yok: