13 Mayıs 2010

Bahar geldi ve hızla gitti bile



 Biz burada  bu ağaca tuf tuf derdik çocukken .Çiçekleri açmadan koparıp kargıyla birbirimize amazon yerlileri gibi atardık (nefes kuvvetiyle)




Bu bitki son zamanlarda otoban kıyılarında özel olarak ekilen ılgın.   Genellikle sulak yerlerde veya bataklıklarda, göl kıyılarında olur.Benim çevremde de var.

 m

Daha önce de bu bitkinin  resmini yayınlamıştım .İlginç olan buradaki  gölgede kaldığından 15 gün gecikmeli geliyor.



 
Torbalı ilçesinin arıcılarında SEFER, OSMAN ve ADİL .Üstünde maske olan Adil in arılığındayız. Şu anda Uşak yakınlarında. En hızlımız.


 
Adil in arılıgı


 
Bu görüntünün ne özelliği varda yayınlaın hoca der gibisiniz değil mi?
Arının yanına gittiğimde dalda duran oğulu gördüm. Hemen esi bir kovanı pürmüzle içini yakarak hazırladım. Bu arada kovan çok eski olduğundan bazı yerlerindeki tahtalar çürümüş Duman tüten yerlerine su dökerek söndürdüm ve duman çıkmadığını ve soğuduğunu elimle gözümle kontrol etikten sonra 4 çıtalık oğulu içine koydum . Barakaya girip birşeyler atıştırdım,çay içtim siyah beyaz küçük televizyondan haberleri dinledim vb. içeride 1 saat kadar oyalandıktan sonra dişarı çıktığımda kovanın yerinde bu manzara vardı.İşin garip yanı ateşin yeşil otların dibindeki kuru otlar nedeniyle kovanların sırasına kadar  gelmiş olması.Önceden ot ilacı atıp kovanların etrafındaki otları kurutmuştum. zaman içinde bu otlar yok oldu .Yani bir felaketten döndüm.


 












Hiç yorum yok: