21 Şubat 2008

Kararsızlık çok zor

İnternetin başında arıcı arkadaşlarla tanışıp araştırma yapmaya çalışıyorum. Özellikle yer konusunda bilgisizlığim beni kararsızlığa itiyor.
Yanımda 21 arısı olan Uşak'lı Arıcı Recep haliyle Uşak diyor . Benim aklımda Simav var. Gebze Ayçiçeği var. Bizim buralarda pamuk ekilen alanların hızla azalması arıcıları kötü etkiliyor.Pamuktan bal almayı düşünemiyoruz artık. Birde sıcaklar bastırınca arıyıda telef ediyoruz. Çam verse bile bal alamıyoruz. Hele bu yıl olduğu gibi çamda hiç bal olmazsa halimiz harap.
Emekli memurum ve üç beş kazanmak zorundayım gittiğim yerde hiçolmazsa bir sağim yapıp masrafları kurtarmak istiyorum. Hiç olmazsa ağustos sonuna kadar arıyı koruyabileceğim bir iklim arıyorum
Kısaca şimdiden tasalanmaya başladım. Torbalı dan çıkıp simav oradan kütahya Eskişehir Gebze dolaşıp tanışabildiğim arıcı arkadaşlardan fikir almaya çalışacağım.
Bu yazıyı okuyup bilgisini paylaşmak isteyenlere saygı ve teşekkürlerimi şimdiden iletirim
mimkemal@hotmail.com